Bez úspěšného obchodu není úspěšná firma a bez úspěšného marketingu není úspěšný obchod. Kvalita v oblasti strategie a souladu marketingu a obchodu ve firmě je klíčovým faktorem, zda dlouhodobé vize majitelů společnosti budou naplněny.
Toto vědomí zrcadlí zodpovědnost s jakou k této oblasti přistupujeme. Marketingově-obchodní „stroj“, to je soustava procesů, kde marketing generuje zájemce, kterým obchod následně prodává podle předem připravených obchodních postupů. Nic složitého v tom nehledejme. Alespoň ne na první pohled, protože hned ten druhý říká, že ďábel je vždy ukryt v detailu.
Jednou váš zaměstnanec pošle nemístný spam a přicházíte o potencionální klienty, kterým už mail nikdy nepošlete. Recepční, která nesprávně reaguje na telefonát způsobí, že se nikdy nedozvíte o tom, že volal zákazník snů. Tenhle „stroj“ musí být dokonale navržen, zkonstruován a řízen.
Díky našim zkušenostem s informačními technologiemi víme jak mít celou správu komunikace pod kontrolou, jak které cesty využívat či nikoliv. Kde a jakou formou uchovávat komunikaci, jaké parametry udržovat v pipeline, jak kontrolovat správný obchodní proces u jednotlivých potencionálních klientů. A najdeme inovativní cesty k tomu, kde získávat přísun stále nových a nových zájemců.